У зв’язку з наступаючим в країні кризою, багато роботодавців не в змозі проводити грошові виплати і компенсації співробітникам з метою мотивації. Тому розроблені інноваційні, сучасні підходи до мотивації персоналу.

Щоб вибудувати систему нематеріальної мотивації співробітників, необхідно дотримуватися ряду правил:

Проведення семінарів в Україні, для співробітників компанії

Нематеріальна мотивація персоналу, вирішує тактичні питання, коли стимули спрямовуються на вирішення конкретних завдань окремого підприємства.
Нематеріальна мотивація охоплює кожного співробітника.
Нематеріальна мотивація враховує етап розвитку компанії.
Грамотний вибір методики мотивації з урахуванням потреб кожного співробітника.
Існує такий метод нематеріальної мотивації, як «побудова». У цьому методі закладена психологічна особливість людської поведінки, пов’язана з несвідомим наслідуванням. Простіше кажучи, керівник, подаючи приклад поведінки своїм підлеглим, може мотивувати їх на активну робочу позицію – пропонує Наталія Грейс в Україні, на своєму трененгу.

Атмосфера в колективі теж грає важливу роль в мотивації персоналу. Дружний колектив набагато більш працездатний і результативним. Тим самим не варто посилювати настрій всередині колективу конкурсами та змаганнями. Помилково вважати, що дух суперництва впливає на якість роботи позитивно. В цьому випадку в колективі кожен буде працювати сам за себе, не радячись з оточуючими і не передаючи досвід своїм колегам.

Навчання співробітників — це метод підвищення ефективності роботи всього підприємства, але також і потужний стимул до роботи, до досягнення нових цілей, завдяки отриманим навичкам. Працівники високо оцінюють можливість пройти загально або вузькоспрямовані тренінги і семінари, що організовуються і оплачувані компанією. Навчання проводиться з періодичної регулярністю, підвищуючи рівень спеціальних знань і навичок в залежності від потреб компанії.

Покарання співробітника компаніі

Карьерний зростання теж незамінна частина продуктивної роботи. Розвивається і цілеспрямований працівник завжди буде намагатися виконати свої обов’язки якісно та оперативно і проявити максимальну активність, винаходячи все більш ефективні рішення для бізнесу. Тренінги запускають мотивацію, а кар’єрне зростання покликаний її закріпити і посилити. Але і тут не варто перегинати палицю, так як це може викликати конкурентну боротьбу в колективі. Кар’єрне зростання повинен розглядатися для кожного співробітника окремо.

Налагоджена ефективна зворотний зв’язок також надасть мотивуюча дія на співробітників. Це може бути «гаряча лінія», місцева поштовий зв’язок, окрема рубрика на сайті компанії. Кожен співробітник зможе відчути свою значимість у вирішенні робочих питань, внесення пропозицій керівництву. При грамотному підході до зворотного зв’язку, де без уваги не залишається жодне повідомлення, підвищується і статус керівника, і шанобливе ставлення до нього.

Покарання як засіб мотивації співробітників

Покарання, як і заохочення, носять мотивуючий характер. Система покарань необхідна для недопущення дій співробітника, які можуть завдати шкоди підприємству. Відповідно розмір покарання прямо пропорційний нанесеному збитку.

Покарання співробітника — це своєрідний бар’єр, який стимулює працездатність в правильному руслі і подає приклад решті колективу, чого не варто робити. Тим самим, при покаранні одного працівника автоматично заохочуються інші, що працюють в правильному напрямку.

Важливим критерієм покарання є точне формулювання: за що і навіщо будуть застосовані санкції.

Узагальнюючи практичні знання про мотивацію персоналу, можна стверджувати, що нематеріальні методи заохочення довели свою ефективність поряд з матеріальними факторами, що стимулюють працездатність співробітників.

Комментарии закрыты.

 

Контактные телефоны:
  + 38 (044) 237-90-05
  + 38 (044) 233-46-69
  + 38 (044) 258-45-47 (факс)

Контактный E-mail:
office@nbc.ua
admin@nbc.ua