Здавалося б, сенс поняття «бізнес-план» закладений в самій назві — «планувати бізнес». З практичної сторони, це виходить всеосяжний документ, що описує сам бізнес, те середовище, в якій він функціонує, і систематизуються актуальні аспекти наміченого комерційного заходу.

До визначальних аспектів необхідно віднести наступні пункти:

— Дані про вміст бізнесу і його основних векторах діяльності;
— Попередня оцінка майбутнього ринку і планована частка в ньому вашої компанії;
— Передбачувана планка обсягів продажів і методи, що забезпечують ефективне подолання цієї планки;
— Плани з придбання ресурсів, потрібних для виробництва конкурентоспроможної продукції;
— Квоти по трудових ресурсів;
Фінансовий план, «переводить» перелічені пункти в грошово-матеріальний еквівалент.

Бізнес-план має дати відповіді на безліч актуальних питань, поставлених перед підприємцем на етапі формування бізнес-ідеї.
Ми пропонуємо, тренінг партизанський маркетинг, та бізнес ідеї.
Виділимо тільки основні:

— Потреби ринку в пропонованому продукті;
— Прогнозовані зміни ринку після виходу продукту на ринок;
— Цільова аудиторія продукту;
— Конкурентна стратегія;
— Надійні постачальники та необхідну кількість ресурсів;
— Передбачувані витрати на придбання ресурсів, організацію виробництва і реалізацію продукції на відповідних ринках;
— Планована ринкова вартість виробленого продукту і вплив на неї конкурентів;
— Прогнозований індекс ефективності та шляхи його підвищення.

І самий головне завдання, заради вирішення якої, власне, і складається настільки серйозний документ: «А чи буде прибуток? І в якій кількості? І як вона розподілиться між учасниками проекту? »

Ось тепер ми підійшли до ще одного важливого питання: «А кому і навіщо так потрібен цей бізнес-план
Полезно будет знать, как управлять коллективом правильно, и новые, эффективные методы мотивации персонала в Украине.

Зацікавлені особи
Закони світової економіки діють таким чином, що побудувати якісний високоприбутковий бізнес поодинці практично неможливо. Припустимо, на початковому етапі деякі ще можуть обійтися особистими ресурсами (насамперед, фінансовими), але для подальшого розвитку обов’язково знадобляться додаткові інвестиції. І де гарантія, що передбачуваний інвестор (тільки, якщо він не родич або друг) повірить вашим словам про стовідсоткове успіху задуманого справи?
Професійний бізнес-план, як раз і є надійним мостом, що з’єднує вас із зовнішніми фінансовими магістралями. Ваші геніальні ідеї, дохідливо викладені в бізнес-плані, повинні співпасти з фінансовими можливостями інвесторів або кредиторів, тобто тих людей, які хочуть з меншим ризиком вкласти вільні гроші і отримати найбільший прибуток.

Але крім зовнішнього призначення такий документ ефективний і для внутрішнього користування. Він потрібен потенційним працівникам, при прийомі на роботу знайомиться з цілями і перспективами компанії. Він дозволяє уникнути помилок в управлінні і стає для діючих співробітників компанії, особливо, для топ-менеджменту, відмінним путівником по дорозі в світ успішного бізнесу.

Як не крути, а бізнес-план необхідний. З ним на руках втілення ваших задумів і їх матеріалізація виглядають більш реалістичними.

Різновиди і цілі бізнес-планів
Загальна структура більшості бізнес-планів шаблонна і включає коротке резюме або всебічно розгорнутий варіант. Залежно від мети їх складання та області застосування обсяг і склад інформації можуть істотно варіюватися. Для великого бізнесу характерна практика скрупульозного бізнес-планування до найдрібніших подробиць. Дрібний (а часто, і середній) бізнес особливо в деталі не вдаються.

Істотні нюанси мають варіанти різної спрямованості. Наприклад, наповнення бізнес-плану промислового підприємства значно відрізняється від вмісту аналогічного документа для відділення банку або торговельної структури. А найбільш складним і всеосяжним вважається корпоративний бізнес-план, в якому потрібно не тільки досконально розписати майбутню діяльність вашої компанії, але і зробити глибокий аналіз її минулого.

Що стосується цілей, то вони найчастіше такі:

— Необхідність банківського кредиту;
— Пошук і залучення інвесторів (або партнерів);
— Внутріфірмове планування;
— Презентація бізнес-проекту;
— Попередня оцінка інвестиційного проекту.

«Бізнес-план або пропав»

Чи потрібно бізнес-планування — вирішувати вам. Багато дрібні підприємці, ігноруючи складності нинішньої економіки і не відчуваючи дихання кризи, що наближається, звикли діяти більше з натхнення, ніж за ретельно спланованим розрахунками. Доля таких «псевдобізнесменів» — зводити кінці з кінцями, «ганяючи» гроші по колу без істотної надбавки в обороті. Якщо ж ви мрієте про стояти капіталі, який здатний перетворитися на справжній, тоді вам не обійтися ні без інвесторів, ні без стояли бізнес-плану.

І наостанок хочеться відзначити, що навіть в умовах кризи, за твердженням експертів з консалтингових контор, попит на якісні бізнес-плани не тільки утримується, але і має стійку тенденцію до збільшення.

Комментарии закрыты.

 

Контактные телефоны:
  + 38 (044) 237-90-05
  + 38 (044) 233-46-69
  + 38 (044) 258-45-47 (факс)

Контактный E-mail:
office@nbc.ua
admin@nbc.ua