Кожна людина має різні мотиви для роботи і тому роботодавці, зацікавлені в залученні а, головне, утримання та розвитку хороших фахівців, використовують різні види і способи мотивації. Кожна людина працює з різних причин і для різних цілей, відповідно і методи для мотивації повинні бути різними і придатними для того чи іншого фахівця. Об’єднує різні методи мотивації лише одне — підтримувати і розвивати в співробітника бажання працювати.
Ефективне управління мотивацією персоналу
Деякі люди працюють, тому що щиро люблять те, то роблять, а інші заради самого факту роботи і зайнятості; одні прагнуть до особистої самореалізації, для інших важливо бути в соціумі, бути частиною команди і відчувати свою причетність у великому справі. Деякі люди виконують свою місію, інші люблять своїх клієнтів і щиро хочуть їм бути корисними. Деякі працівники шукають викликів, змін і складнощів, щоб розкрити свій потенціал і розсунути межі своїх можливостей, а інші прагнуть до стабільної, спокійній роботі на довгі роки. Всі люди дуже різні, тому розглядаючи таке питання, як мотивація персоналу на підприємстві ми розглянемо максимальне число методів і різних підходів до мотивації. Як правило, досвідчені керівники використовують не один, а кілька із запропонованих способів, варіюючи форми мотивації персоналу їх в залежності від ситуації.
Найбільш поширені методи мотивації персоналу в сучасній компанії, матеріальна мотивація, більш детально, є семінари в Україні, та корпоративні тренінги, де Вас навчать, як мотивувати працівників.

Незалежно від особистих якостей, причин, мотивів, прагнень і місій, переважна більшість людей працюють за гроші. Даний вид мотивації можна називати як завгодно — зарплата, премії, компенсації, винагороду, бонуси — гроші залишаться грошима. Саме гроші дозволяють людям здобувати їжу, житло, одяг, здобувати освіту, подорожувати, займатися благодійністю, займатися саморозвитком. Гроші або дають, або обмежують свободу людини. Саме тому люди працюють.

Матеріальна мотивація є першочерговим і найголовнішим за результатами численних опитувань і досліджень. Щоб залучити в свою команду найкращих професіоналів, насамперед роботодавець повинен запропонувати конкурентну заробітну плату, а далі інші види мотивації за списком. І навпаки, не забезпечуючи співробітникам виплату середньої заробітної плати, а намагаючись розвивати такий напрямок як нематеріальна мотивація персоналу, компанії сильно ризикують втратити кращих фахівців і постійно боротися з плинністю рядових співробітників.

Отже, занижуючи важливість даного способу залучення і утримання фахівців, компанії роблять серйозну помилку. Але обмежуючись тільки виплатою середньої заробітної плати, і не використовуючи інші види мотивації персоналу, компанії також ставлять під загрозу свою привабливість і спроможність в очах працівників.

Комментарии закрыты.

 

Контактные телефоны:
  + 38 (044) 237-90-05
  + 38 (044) 233-46-69
  + 38 (044) 258-45-47 (факс)

Контактный E-mail:
office@nbc.ua
admin@nbc.ua